کد مطلب: 74572
 
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۸
نقطه اوج نمای پشتی خودرو به دیفیوزر بزرگ این قسمت مربوط می شود و خروجی اگزوز نیز بصورت خلاقانه ای در این مجموعه مخفی شده است.این دیفیوزر تا حدودی شبیه طراحی لامبورگینی به نظر می رسد.
به گزارش ایران خبر، سواری با ماستنگ های مدل روز برای هر ماشین بازی می تواند جذاب و تجربه ای متفاوت محسوب شود. اندام عضلانی، موتورهای خوش صدا و البته سابقه درخشان از این خودرو یک گزینه متفاوت ساخته است.

در شرایطی که هر سال شاهد ارائه فیس لیفت های جدید و موفق از جانب فورد برای ماستنگ هستیم اما همچنان هیچ چیز جای مدل های کلاسیک این خودرو افسانه ای را نخواهد گرفت. شاید شرایطی که در دهه 60 و 70 برای ماستنگ فراهم شده دیگر هیچگاه در تاریخ صنعت خودرو تکرار نشود تا یک خودرو بدین اندازه در ابعاد جهانی مطرح شود. از این رو هنوز هم یک ماستنگ کلاسیک را به تازه ترین حلاقیت های کمپانی فورد ترجیح می دهیم و این دقیقا همان حسی است که تیونرهای برجسته نیز در آن شریک هستند.برای امروز سراغ یک ماستنگ مدل 1965 خواهیم رفت تا از شاهکاری که گاراژ تایملس کاستومز روی این خودرو به نمایش گذاشته، شگفت زده شوید.

رنگ بدنه پروژه خاکستری کربن انتخاب شده است که کمترین بازگشت نور در برابر محیط را دارد. این رنگ با ذات مات خود در عین حال حس سرد فلز را نیز به مخاطب منتقل می کند. قرمز و مشکلی رنگ های مکمل اصلی هستند که به خوبی با رنگ اصلی هماهنگ شده اند. در همان نگاه اول تغییراتی در بدنه نظر ما را به سوی حود جلب می کند. به روزر سانی سقف و شاسی با کار تخصصس موسسه آرت موریسون به بهترین شکا ممکن نتیجه داده است.بامپر چلو ظاهری کاملا تهاجمی دارد که به خوبی با چراغ ها و گریل تخصصی که برای این پروژه تیه شده هماهنگ شده است. در قسمت کناری کیت بندنه عریض جذابیت های خودرو را افزایش داده و چرخ ها را کاملا در کنترل خود دارد. طرح فرورفته روی درها که پیش از این نیز شبیه آنرا دیده ایم حس سرعت را منتقفل می کنند.

برای چرخ ها از رینگ آلومنیومی برند مطرح "forgeline wheels" استفاده شده است. اندازه چرخ های در محور جلو برابر با 305/30ZR19 و در محور عقب 355/30ZR19 است. برای سیستم ترمز نیز از روتورهای کربن سرامیک 15.5 اینچی با کالیپرهای 6 پیستونه در چرخ جلو و کالیپرهای 4 پیستونه در چرخ عقب استفاده شده است.

نقطه اوج نمای پشتی خودرو به دیفیوزر بزرگ این قسمت مربوط می شود و خروجی اگزوز نیز بصورت خلاقانه ای در این مجموعه مخفی شده است.این دیفیوزر تا حدودی شبیه طراحی لامبورگینی به نظر می رسد.

در طراحی داخلی خودرو نیز همه چیز به رنگ قرمز است از فرمان و کنسول گرفته تا صندلی و روکشی که برای آنها انتخاب شده است. در قسمت موتور از یک تپنده 8 سیلندر 5.1  لیتری فورد استفاده شده که با همراهی سوپرشارژر ماگنوسن تی وی اس و دو توربوشارژر از پرسیژن توربو استفاده شده است. خروجی این هیولا بالغ بر 1000 اسب بخار خواهد بود!