کد مطلب: 189516
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
مدیر عامل شرکت آرمان تجارت مهرکالا گفت: ما یک شرکت نوآور و پیشرو در زمینه هدایای تبلیغاتی هستیم که از سال ۱۴۰۰ تاکنون در حوزه هدایای تبلیغاتی مشغول به فعالیت هستیم.
 
به گزارش ایران خبر؛رامین مهرانور مدیر عامل شرکت آرمان تجارت مهرکالا گفت: ما در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی و بازاریابی با شعار "هدایایی که مرز تکرار عبور می‌کنند" حضور یافته‌ایم.

مهرانور افزود: ما یک شرکت واردکننده لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و گجت‌های هوشمند هستیم که به دنبال نوآوری در زمینه تبلیغات هستیم و قصد داریم با تحولی گسترده در این صنعت هدایای تبلیغاتی که در گذشته محدود به خودکار، سررسید و جاکلیدی بوده‌اند را با توجه به زندگی هوشمند فعلی متحول کنیم. 

وی ادامه داد: ما بر آن شدیم از زمانی‌ که گجت‌ها وارد زندگی بشر شدند و به نوعی با وضعیت سلامت انسان‌ها در ارتباط قرار گرفتند، آنها را در قالب هدایای تبلیغاتی به عرصه تبلیغات وارد نماییم.

 مهرانور تاکید کرد: ما اولین شرکت در زمینه افزودن گجت‌ها به دنیای هدایای تبلیغاتی هستیم و پک هدایا با توجه به بودجه، سلیقه و نوع مشتریان هر شرکت قابلیت این را دارد که در پکیج‌های چرمی، چوبی و غیره برای سازمان ها شخصی سازی شود.که در حال حاضر با ارگانها و سازمانهای بزرگ ایران از جمله وزارت خانه ها ، پتروشیمی ها ، هلدینگ های مطرح کشور ، بانک ها و بیمه ها و ... در ارتباط هستیم و رفع نیاز این سازمانها در قالب هدایای سازمانی خدمات بسیار جدید و لوکس را به انها ارائه می دهیم.
 
 
مدیرعامل مجموعه آرمان تجارت مهرکالا در زمینه مشکلات این صنعت گفت: ما به عنوان واردکننده هدایای تبلیغاتی با توجه به نبود محصول مشابه داخلی با مشکلات عدیده‌ای در این زمینه رو به رو هستیم. از مسئولان خواهشمندیم زمینه واردات این گروه کالاها را به منظور ارائه ی هدایای تبلیغاتی به سازمانهای دولتی هموارتر نمایند تا بتوانیم اقتصادی قدرتمند داشته باشیم و نیازهای سازمانها را مرتفع نماییم. 
 
 
مهرانور در ادامه گفت: ما علاوه بر محصولات و گجت‌های وارداتی در زمینه حمایت از محصولات داخلی و تولیدات ملی گام‌های مهمی برداشته‌ایم. همانطور که مشاهده می‌کنید در پکیج‌های تبلیغاتی، علاوه بر گجت‌ها از تولیدات ملی ایران از جمله زعفران، آجیل، محصولات مسی نفیس و غیره بهره برده شده است.

مهرکالا هدفمند در نوآوری هدایای تبلیغاتی

در ادامه سارا یزدانی مدیر فروش مجموعه مهر کالا گفت: ما به صورت تخصصی بر روی کالاهای هوشمند و گجت‌های الکترونیک درحال کار و فعالیت هستیم تا با هدف ایجاد تنوع و نوآوری در زمینه صنعت هدایای تبلیغاتی که همیشه در غالب خودکار، سررسید و غیره بوده است، فاصله بگیریم و گجت محور شویم.
وی ادامه داد: هدایای تبلیغاتی هوشمند شامل انواع مختلفی در ۱۴ سبدکالایی گوناگون می شود که از جمله آن میتوان به خانه هوشمند، اکسسوری های هوشمند دیجیتال، ابزار و تجهیزات و ... اشاره کرد که در مجموع تلاش کرده ایم تا با تنوع ۳۰۰ مدل کالا در این سبدها و با بازه های قیمتی متفاوت تمامی سلیقه ها و با هر بودجه ای را در انتخاب هدایای سازمانی پوشش دهیم.


مهر کالا شخصی سازی کننده هدایای تبلیغاتی  
یزدانی در ادامه گفت: ما در این مجموعه توانسته‌ایم در جهت شخصی سازی هدایای تبلغاتی گام‌های مهمی برداریم و برای هر سازمان با توجه به مناسبت‌های مختلف و بودجه آنها شخصی سازی هدایای تبلیغاتی را برای آنها انجام دهیم. 
وی افزود: همچنین مجموعه‌های مختلف با توجه به مناسبت‌های مختلف از جمله عید نوروز، شب یلدا، روز زن، روز مرد، هدایای نمایشگاهی و غیره می‌توانند با مشاوران ما در مجموعه مهرکالا تماس حاصل فرمایند و از مشاوره‌های مجموعه در زمینه هدایای هوشمند تبلغاتی استفاده نمایند.
مدیر فروش مجموعه مهرکالا خاطرنشان کرد: مشتریان می‌توانند از طریق سایت ما به آدرس https://rosagift.com با ما در ارتباط باشند و همچنین با مشاوران ما برای اطلاع از قیمت‌ها و انواع پک‌های تبلیغاتی تماس حاصل نمایند.
 
مهرکالا هدایایی تبلیغاتی با گارانتی معتبر

یزدانی در ادامه گفت: یکی از ویژگی‌های مهم و اساسی محصولات تبلیغاتی مهرکالا بحث گارانتی‌های معتبر و قابل استفاده محصولات ماست. با توجه به مشکلاتی که امروزه در زمینه گارانتی کالاها وجود دارد، مجموعه مهرکالا تلاش کرده است تا کالاهای معتبر و همراه با کارت گارانتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
یزدانی افزود: ما در زمینه فروش با مشکلاتی از جمله تعلل سازمان‌ها و نهادهای مختلف در زمینه تصمیم گیری مواجه هستیم. با توجه به نوسانات قیمت بازار ارز و قیمت کالاها زمینه ثبت سفارش و تایید قیمت‌ها از سوی سازمان‌ها، ما را با مشکلاتی مواجه می‌کند. ما از سازمان‌ها انتظار داریم که در زمینه ثبت سفارشات خود از تعلل پرهیز نمایند و شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت ارز را در نظر داشته باشند.



ارائه محصولات برند، تمایز مهرکالا از دیگر رقبا

علی جعفری رئیس هیئت مدیره مجموعه آرمان تجارت مهرکالا گفت: ما یک مجموعه متفاوت در زمینه هدایای تبلیغاتی هستیم چرا که در تمامی هدایای تبلیغاتی از محصولات با برند اصلی استفاده شده است. ما به دنبال فروش محصولات بی نام و نشان و بی کیفیت نیستیم و تمامی تلاش خود را در مجموعه آرمان تجارت مهرکالا کرده‌ایم که بتوانیم پک‌های تبلیغاتی برند را در اختیار مخاطبان و مشتریان خود قرار دهیم.
وی ادامه داد: ما در مجموعه مهرکالا تلاش کرده‌ایم با حذف واسطه‌ها و ارائه خدمات بیشتر، سهولت سازمان ها را در استفاده از محصولات و خدمات خود افزایش دهیم، چرا که این مجموعه از مرحله بسته‌بندی تا ارسال کالا به دست مشتریان تمامی اقدامات را انجام می‌دهد و تمامی فرآیند بدون واسطه صورت می‌گیرد.
جعفری افزود: مشتریان ما می‌توانند قیمت تمام برندهای مطرحی که در مجموعه آرمان تجارت مهرکالا استفاده شده است را از سایت‌های مختلف از جمله در سایت‌های آمازون و غیره مشاهده و مقایسه کنند.
وی تاکید کرد: ما ۱۵ سال در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل و غیره مشغول به فعالیت بودیم که با توجه به رشد فناوری و ترند شدن گجت‌های هوشمند تصمیم گرفتیم تا این پیشرفت چشمگیر را وارد صنعت هدایای تبلیغاتی کنیم. در ایران پاور بانک‌ها و اسپیکرها در کالاهای تبلیغاتی بسیار رواج یافته است و به نوعی دیگر تکراری شده است. ما تصمیم گرفتیم تا با ایجاد نوآوری و واردات کالاهایی جدیدتر به این عرصه تحولی عظیم را در زمینه صنعت هدایای تبلیغاتی ایجاد کنیم.
جعفری گفت: ما در این مجموعه سعی کرده‌ایم تا با بررسی سبک‌های مختلف زندگی افراد جامعه و تغییرات سبک زندگی امروزی کالاهایی متناسب با نیازهای جامعه وارد هدایای تبلغاتی کنیم.